Anonymous asked: You're my absolute favourite, you seem really nice I love your dogs an your band (you're a really good drummer) P.s I hope you enjoy the rest of your day. 😁💕

Thank you very much :*

Anonymous asked: You're hot as fuck and I'd fuck you

Anonymous asked: can the drive home come to new zealand please? love your music, always trying to get my friends into you guys as well hahaha

If we get the opportunity, i’m sure we will! :D

Anonymous asked: Lmao ok idk how I started following you in the first place but I've started paying attention to your shit on my dash and now I'm like 150% into you oops ((love me))

You’re just a little bit sweet.

Anonymous asked: Watching you play the drums makes me want to fuck you. Hard.

Anonymous asked: You're hella fine, bby, damn! ;)

You’re hella cute 2 bby.
Mwa mwa
Xoxo

Anonymous asked: No I said YOU and your friends. Mate dead set you're like every girls wet dream wrapped up. Ha

lol

proctalgia:

i love when dogs sigh. its like, hey bud, long day at the office?

(via perfectsymmetry-envied)

thedrivehomeadl:

video spam, but we have some really cool shit happening this week!

(Source: h3ights)

Weekend hangouts 🙌